Marketingová komunikace alternativní výuky na základních školách – Bc. Jan Bednář
Bc. Jan Bednář
Master's thesis
Marketingová komunikace alternativní výuky na základních školách
Marketing communications alternative teaching at elementary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací pro základní školy, které se zaměřují na alternativní výuku v Jihomoravském kraji. Teoretická část shrnuje zejména marketing školy a marketingovou komunikaci alternativního školství. Praktická část využívá, jak poznatků z literatury, tak spojuje kvalitativní a kvantitativní výzkum. Hlavním zjištěním je, že pohlaví rodiče nemá průkazný vliv na rozhodnutí …moreAbstract:
Diploma thesis deals with marketing communications for primary school, which focus on alternative educations in the South Moravian region. The theoretical part concentrates on marketing of school and marketing communications of alternative education. The practical part uses, both on literature and combines qualitative and quantitative research. The main finding is that gender the parents has not a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ondřej Dufek, Ph.D. DiS.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BEDNÁŘ, Jan. \textit{Marketingová komunikace alternativní výuky na základních školách}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/652nq0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Výuková komunikace na waldorfské škole
Marcela Rymešová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights