Návrh marketingové kampaně zdravotnického výrobku – Martina Tomanová
Martina Tomanová
Diplomová práce
Návrh marketingové kampaně zdravotnického výrobku
Designing Marketing Campaign for Medical Product
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou kampaň společnosti Borcad cz, s. r. o. pro gynekologické křeslo GRACIE na německém trhu. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a analytickou. Teoretická část, která je čerpaná z odborné literatury, reflektuje teoretická východiska marketingové komunikace, základní nástroje marketingového komunikačního mixu, kroky komunikační kampaně a nástroje …víceAbstract:
The aim of this thesis is to design a marketing campaign of Borcad cz, s. r. o. for gynecological chair GRACIE on the German market. The thesis is divided into theoretical and analytical. The theoretical part, which is drawn from literature, reflects the theoretical foundations of marketing communications, basic tools of marketing communication mix, the steps of communication campaigns and media research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91194
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: Martina Steinová
- Oponent: Šárka Stolaříková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Návrh propagace nového gynekologického křesla "Gracie" firmy BorCad cz, s. r. o.
Monika VLÁČILOVÁ