Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace – Ing. Tereza Veldová
Ing. Tereza Veldová
Bachelor's thesis
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Product placement and its use in the context of integrated marketing communications
Anotácia:
Bakalářská práce Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace se nejprve věnuje vysvětlení obecného pojmu marketing – co znamená a co vše zahrnuje. Klade důraz na nové trendy v marketingové komunikaci, které jsou příbuzné s termínem product placement. Práce definuje product placement jako marketingový nástroj, jeho historii, jeho formy a jeho právní předpisy z hlediska …viacAbstract:
Bachelor thesis Product placement and its use in the context of integrated marketing communication at first focuses on explanation of term marketing in general - what the term means and also theme inclusion. Emphasis on new trends in marketing communication, which are related with the term of product placement. Bachelor thesis defines product placement as a marketing tool, its history, its forms and …viacKľúčové slová
marketing product placement nové trendy legislativa analýza new trends legislation analysis
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pf32f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedúci: prof. MgA. Jiří Svoboda
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Petra Franková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková -
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
Šárka Divoká -
Product placement v ČR a jeho využití
Veronika Metličková -
Product placement jako marketingový nástroj
Eliška Bažantová -
Marketingová komunikace - product placement
Filip Šlampa