Bc. Marie CACHOVÁ
Master's thesis
Image společnosti Benzina, s.r.o.
Image of Benzina, s.r.o.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá mapováním a vývojem image společnosti Benzina, která v České republice provozuje nerozsáhlejší síť čerpacích stanic. Benzina působí na českém trhu od roku 1958 a za svou mnohaletou historii prošla mnoha vzestupy i pády. Z hlediska zkoumání image, a toho jak je vnímána veřejností, je zajímavým objektem. Teoretická část je věnovaná představení společnosti, její historii …moreAbstract:
This thesis concentrates on the mapping and evolution of the public image of the Benzina company, which runs the largest network of fuel filling stations in the Czech Republic. Benzina has been present on the Czech market since 1958 and its long history has been full of ups and downs. It is therefore an interesting subject from the point of view of corporate image research and public perception. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
18509
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Václav Svoboda
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
CACHOVÁ, Marie. Image společnosti Benzina, s.r.o.. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu
Lenka Fibichrová -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Radek Benda -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková