Projekt zvyšování návštěvnosti sportovně - rekreačního střediska Pušť Prievidza – Ing. Martina GAŠPAROVIČOVÁ
Ing. Martina GAŠPAROVIČOVÁ
Master's thesis
Projekt zvyšování návštěvnosti sportovně - rekreačního střediska Pušť Prievidza
Project of increases a visit rate in sport - vacation centre Púšť in Prievidza
Anotácia:
Moja diplomová práca je venovaná zvýšeniu návštevnosti rekreačno-športového strediska PÚŠT Prievidza. V teoretickej časti som spracovala literárnu rešerši vzťahujúcu sa na mar-keting služieb, marketing hotelových služieb a voľného času. V teoretickej časti sa tiež zaoberám marketingovým mixom služieb. Pomocou SWOT analýzy, PEST analýzy, Porte-rovho modelu piatich konkurenčných síl, analýzy marketingového …viacAbstract:
My diploma work is aimed to increase a visit rate in sport - vacation centre PÚŠT in Prievidza. In the theoretical part I focused mainly on book research related to marketing of services, especially marketing mix for hotel free time services. With the help of SWOT analysis, Pest analysis, Porter five forces analysis, marketing mix analysis and Boston matrix I have found some weak points with improvement …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
11091
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GAŠPAROVIČOVÁ, Martina. \textit{Projekt zvyšování návštěvnosti sportovně - rekreačního střediska Pušť Prievidza}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/65y5i2/.
Jak správně citovat práci
GAŠPAROVIČOVÁ, Martina. Projekt zvyšování návštěvnosti sportovně - rekreačního střediska Pušť Prievidza. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba business modelu #befull
Matej Laššo -
Marketing, logistika a Supply Chain Management
Simona Vaisová -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix společnosti Trans Business Consulting
Uliana Baliasnikova -
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková -
Marketingový mix vybrané jazykové školy
Monika KRÁLOVÁ