Aspekty integrace product placementu do audiovizuálního díla Vejška – David Vigláš
David Vigláš
Bachelor's thesis
Aspekty integrace product placementu do audiovizuálního díla Vejška
Aspects of product placement integration into the audiovisual work Vejška
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím product placementu jako nástroje komunikačního mixu. Teoretická část práce tvoří přehled teoretických znalostí k použití product placementu v audiovizuálním díle, konkrétně filmu. Věnuje zde také pozornost již existujícím výzkumům, na kterých ukazuje jiné možnosti zkoumání product placementu. Praktická část práce analyzuje jaké produkty, služby nebo značky jsou integrovány …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of product placement as a tool of communication mix. The theoretical part of the thesis provides an overview of theoretical knowledge to use product placement in audiovisual work, specifically in a movie. It also pays attention to already existing researches showing other options for examining product placement. The practical part analyzes what products, services …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76043
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2019
- Supervisor: Michal Novák
- Reader: Lucie Váchová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76043
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová