Kay Hettwer

Diplomová práce

Online marketing in the fitness industry

Online marketing in the fitness industry
Anotace:
In a homogenous marketplace such as the fitness industry where products are easily subject to substitution, marketing has been an essential component to the growth and success of fitness companies. Growing health awareness, the boom of social media, the increasing usage of mobile devices and in general the incremental relevance of the Internet are among other factors which emphasise the importance …více
Abstract:
In a homogenous marketplace such as the fitness industry where products are easily subject to substitution, marketing has been an essential component to the growth and success of fitness companies. Growing health awareness, the boom of social media, the increasing usage of mobile devices and in general the incremental relevance of the Internet are among other factors which emphasise the importance …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní