Online marketing in the fitness industry – Kay Hettwer
Kay Hettwer
Diplomová práce
Online marketing in the fitness industry
Online marketing in the fitness industry
Anotace:
In a homogenous marketplace such as the fitness industry where products are easily subject to substitution, marketing has been an essential component to the growth and success of fitness companies. Growing health awareness, the boom of social media, the increasing usage of mobile devices and in general the incremental relevance of the Internet are among other factors which emphasise the importance …víceAbstract:
In a homogenous marketplace such as the fitness industry where products are easily subject to substitution, marketing has been an essential component to the growth and success of fitness companies. Growing health awareness, the boom of social media, the increasing usage of mobile devices and in general the incremental relevance of the Internet are among other factors which emphasise the importance …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qssys/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Využití online marketingu ve vybraném podniku ProMax Fitness
David Nachtigal -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
E-mailový marketing jako komunikační nástroj online fitness společnosti
Victoria Butuc -
Analysis of the Readiness of Indian Industry to Implement the Principles of Industry 4.0
Rupam Pradhan Pradhan -
Implementations of Industry 4.0 in the German automotive industry
Felix Alexander Knigge -
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
The fundamental analysis of the Software industry: current trends and future expectations
Rania Yousry Salah Saadeldin