Radim Keňo

Bakalářská práce

Marketingová komunikace ve vybrané střední odborné škole z pohledu žáků

Marketing Communication in a selected secondary vocational school from the perspective of students
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem Marketingová komunikace ve vybrané střední odborné škole z pohledu žáků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je seznámení s problematikou marketingu na základě studia odborné literatury, vymezení základních pojmů a popis možností využití této komunikace ve školství. Cílem praktické části je zjistit, které faktory z marketingové …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the topic of Marketing Communication in a selected secondary vocational school from the perspective of students. The work is divided into theoretical and practical part. The aim of the theoretical part is to get acquainted with the issue of marketing based on the study of professional literature, the definition of basic concepts and a description of the possibilities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Marie Horáčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání