Marketingová komunikace ve vybrané střední odborné škole z pohledu žáků – Radim Keňo
Radim Keňo
Bakalářská práce
Marketingová komunikace ve vybrané střední odborné škole z pohledu žáků
Marketing Communication in a selected secondary vocational school from the perspective of students
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem Marketingová komunikace ve vybrané střední odborné škole z pohledu žáků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je seznámení s problematikou marketingu na základě studia odborné literatury, vymezení základních pojmů a popis možností využití této komunikace ve školství. Cílem praktické části je zjistit, které faktory z marketingové …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the topic of Marketing Communication in a selected secondary vocational school from the perspective of students. The work is divided into theoretical and practical part. The aim of the theoretical part is to get acquainted with the issue of marketing based on the study of professional literature, the definition of basic concepts and a description of the possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Horáčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Kahoot! - a case study of retention, engagement, and classroom dynamics at a secondary vocational school
Pavla Sassmannová -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Modifying English Language Teaching at Secondary Vocational School to Increase Students' Motivation
Blanka Vaňková -
The Use of Dictionaries in Foreign Language Teaching at the Secondary Vocational School
Barbora Mitášová -
Problems in Teaching Foreign Languages at Secondary Vocational School
Barbora Burianová -
Etický audit v marketingové komunikaci
Martina Kučerová -
Návrh komunikace firmy ve vybrané kategorii služeb (Střední odborná škola ochrany osob a majetku)
Tomáš Györi -
Návrh marketingové komunikace střední odborné školy
Petr Prokop