Marketing v neziskové organizaci – Bc. Sabina Koutenská
Bc. Sabina Koutenská
Bakalářská práce
Marketing v neziskové organizaci
Marketing in non-profit sector
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zjišťování povědomí o poruchách příjmu potravy a neziskové organizace Anabell, která tyto problémy řeší. Toto duševní onemocnění se týká mnoho dospívajících dívek i chlapců. Hlavním cílem práce je zjištění, zda veřejnost o činnosti této neziskové organice ví a zda tedy stačí pouhá online propagace. V teoretické části práce se zabývám neziskovým sektorem a marketingem. V aplikační …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with raising awareness of eating disorders and the non-profit organization Anabell, which solves these issues. This mental illness affects many teenage girls and boys. The main goal of the work is to find out whether the public knows about the non-profit organization activities and whether their online promotion is successful. In the theoretical part of the work, I deal with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/efsty/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2022
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová