Role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven – Bc. Diana Hlubková
Bc. Diana Hlubková
Master's thesis
Role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven
The Role of Marketing and Public Relations within the Informative and Educative Activities of the Universities Libraries
Abstract:
Tématem práce je role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven. Marketingová teorie je aplikována na prostředí, jehož podstatou je poskytování služeb. Na informační vzdělávání je nahlíženo jako na nezbytnou součást vysokoškolského vzdělávání, kterou je třeba organizovat, plánovat a propagovat. Úspěšná realizace informačního vzdělávání předpokládá segmentaci …moreAbstract:
The subject-matter of the thesis is the role of marketing and public relations within the informative and educative activities of university libraries. The marketing theory is applied to the environment the substance of which is rendering of services. The information education is perceived as an essential part of academic education which must be organized, planned and promoted. Successful implementation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/e1kve/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 1. 2011
- Supervisor: Mgr. Petra Hornochová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLUBKOVÁ, Diana. \textit{Role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2010. Available from: https://theses.cz/id/68eu3u/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Informační chování internetové generace a jeho důsledky pro vysokoškolské knihovny
Iveta Matoušková -
Využití nástrojů library advocacy k prosazování zájmů vysokoškolských knihoven: návrh aplikace pro fakultní knihovny Masarykovy univerzity
Marika Hrubá -
Hodnocení kvality služeb vysokoškolských knihoven ČR na příkladu Akademické knihovny JU v Českých Budějovicích
Natálie Velecká -
Historie knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity do roku 1994
Magdalena Učňová -
Rámcový projekt implementace modelu učící knihovny na Ústřední knihovnu Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Alena Brůžková -
Fenomén osobní knihovny z pohledu studenta vysoké školy
Jana Procházková -
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová -
Informační gramotnost studentů středních knihovnických škol se zaměřením na tvorbu a sdílení informací
Jana Uchočová