Jose Ignacio Nuño Orozco

Bakalářská práce

Communication Engagement to Inspire Dialog

Communication Engagement to Inspire Dialog
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou engagement marketingu, konkrétně jednou její částí, kterou jsou negativní komentáře na internetu. Hlavním cílem práce je výzkum reakce společnosti na čtení negativních komentářů na internetu a možnost zvrátit jejich negativní dopad na pozitivní. Hlavní výzkumná otázka zní: "Pokud firma obdrží negativní komentáře online o produktu nebo značce samotné, je dopad komentářů …více
Abstract:
This thesis deals with engagement marketing and negative comments online about brands or products. The main goal of the thesis is to research societies response to reading negative comments online and the possibility to reverse negative impact to positive. The main research question is “If a company receives negative comments online about a product or the brand itself, is the impact of the comments …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: Ing. Radek Turčáni

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní