Communication Engagement to Inspire Dialog – Jose Ignacio Nuño Orozco
Jose Ignacio Nuño Orozco
Bakalářská práce
Communication Engagement to Inspire Dialog
Communication Engagement to Inspire Dialog
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou engagement marketingu, konkrétně jednou její částí, kterou jsou negativní komentáře na internetu. Hlavním cílem práce je výzkum reakce společnosti na čtení negativních komentářů na internetu a možnost zvrátit jejich negativní dopad na pozitivní. Hlavní výzkumná otázka zní: "Pokud firma obdrží negativní komentáře online o produktu nebo značce samotné, je dopad komentářů …víceAbstract:
This thesis deals with engagement marketing and negative comments online about brands or products. The main goal of the thesis is to research societies response to reading negative comments online and the possibility to reverse negative impact to positive. The main research question is “If a company receives negative comments online about a product or the brand itself, is the impact of the comments …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xulk7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: Ing. Radek Turčáni
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Impact of social media on businesses in Ghana
Seth-Junior Sekyere Baako -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Privacy and security in social media
Viktoriya Jukova