Analýza marketingové komunikace video podcastu – Bc. Barbora Dokulilová
Bc. Barbora Dokulilová
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace video podcastu
Analysis of video podcast marketing communications
Anotácia:
Tématem této diplomové práce je „Analýza marketingové komunikace video podcastu“. Teoretická část práce obsahuje souhrn základních pojmů z oblasti marketingu se zaměřením na marketingovou komunikaci, komunikační mix a obsahový marketing. Seznamuje detailně čtenáře s pojmem podcast a tímto odvětvím v České republice. Aplikační část se zaměřuje na analýzu dosavadní marketingové komunikace podcastu EASYCAST …viacAbstract:
The topic of this thesis is "Analysis of marketing communication of video podcast". The theoretical part of the thesis contains a summary of basic concepts in the field of marketing with a focus on marketing communication, communication mix and content marketing. It introduces the reader in detail to the concept of podcast and this industry in the Czech Republic. The application part focuses on the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Oponent: Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Podcast jako nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu
Jan KALAŠ -
Podcasting jako součást marketingové komunikace v oblasti investičních kovů
Markéta Večeřová -
Design podcastu Zlin Design Week
Kateřina Večerková -
Potential of video and podcast in IMC
Juraj Plichtík -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
13. 4. 2024