Michal Kadlec

Diplomová práce

Řízení značky Axe a její marketingová komunikace

Brand management of Axe and it`s marketing communication
Anotace:
Cílem této práce je představit značku Axe, popsat její charakteristky a marketingovou komunikaci. Práce je rozdělena do 4 částí - 2 teoretických a 2 praktických.
Abstract:
The aim of this thesis is to introduce the brand Axe, to describe it`s characteristics and marketing communication. The thesis is divided into 4 parts - 2 theoretic and 2 practical.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 1. 2016
  • Vedoucí: Jiří Mikeš
  • Oponent: Jaroslav Špryňar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48566