Řízení značky Axe a její marketingová komunikace – Michal Kadlec
Michal Kadlec
Diplomová práce
Řízení značky Axe a její marketingová komunikace
Brand management of Axe and it`s marketing communication
Anotace:
Cílem této práce je představit značku Axe, popsat její charakteristky a marketingovou komunikaci. Práce je rozdělena do 4 částí - 2 teoretických a 2 praktických.Abstract:
The aim of this thesis is to introduce the brand Axe, to describe it`s characteristics and marketing communication. The thesis is divided into 4 parts - 2 theoretic and 2 practical.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48566
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2016
- Vedoucí: Jiří Mikeš
- Oponent: Jaroslav Špryňar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48566
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová