Adela Šimčová
Bachelor's thesis
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Customer satisfaction of selected company
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to measure the state of customer satisfaction with the Slovak online store with use of the specific tool. The theoretical part describes the basic concepts related to customer satisfaction, but also ways to measure satisfaction. The methodological part describes the process of writing, statistical methods used and the construction of the questionnaire. The practical …moreAbstract:
Cílem této bakalářské práce je pomocí konkrétního nástroje odměřit stav spokojenosti zákazníků slovenského internetového obchodu. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související se spokojeností zákazníků, ale také způsoby měření spokojenosti. Metodologická část popisuje postup psaní práce, použité statistické metody a konstrukci dotazníku. Praktická část sestává z analýzy získaných dat pomocí …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/m68p2/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Reader: Ing. David Schuller, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Predikce golfových výsledků užitím metody lineární regrese
Luboš Vocásek -
Multinomická regrese pro nominální a ordinální vysvětlovanou proměnnou
Radim Knoll -
Logistická regrese v systému Statistica
Tetiana Boiko -
Regression analysis on tests results for diabetes diagnosis using R
Gayrat Dadamirzaev -
Spokojenost zákazníků se službami e-shopů
Riki Herinků -
Realizace internetového obchodu společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. se zaměřením na zvýšení spokojenosti a loajality nových i stálých zákazníků.
Roman BAŤA -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze