Adela Šimčová

Bachelor's thesis

Spokojenost zákazníka vybraného podniku

Customer satisfaction of selected company
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to measure the state of customer satisfaction with the Slovak online store with use of the specific tool. The theoretical part describes the basic concepts related to customer satisfaction, but also ways to measure satisfaction. The methodological part describes the process of writing, statistical methods used and the construction of the questionnaire. The practical …more
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je pomocí konkrétního nástroje odměřit stav spokojenosti zákazníků slovenského internetového obchodu. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související se spokojeností zákazníků, ale také způsoby měření spokojenosti. Metodologická část popisuje postup psaní práce, použité statistické metody a konstrukci dotazníku. Praktická část sestává z analýzy získaných dat pomocí …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2021
  • Supervisor: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. David Schuller, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta