Tatsiana Klimuts
Master's thesis
Proces poskytování bankovních úvěrů
The process of providing bank loans
Abstract:
Cílem této diplomové práce je popis procesu poskytování bankovních úvěru klientům ze segmentu malých a středních podniků v rámci řízení kreditního rizika v komerčních bankách, působících na území České republiky. První kapitola se zaměřuje na klasifikace bankovních úvěrů, které banka poskytuje během své činnosti. Druha část je konkrétně zaměřená na managementu řízení úvěrového rizika v bance. Třetí …moreAbstract:
The purpose of this diploma thesis is to describe the process of providing bank loans to SME´s within the framework of credit risk in Czech commercial banks. The first chapter focuses on the classification of bank loans, which are provided by the bank. The second part focuses on the bank´s credit risk management. The third part/chapter is (practically) oriented on the risk assessment of the client …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81068
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2020
- Supervisor: Jaroslav Brada
- Reader: Rudolf Salfický
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81068
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Finance a účetnictví / Finance
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík