Společenská odpovědnost podniku a konkurenceschopnost – Bc. Lenka Petrášková
Bc. Lenka Petrášková
Master's thesis
Společenská odpovědnost podniku a konkurenceschopnost
Corporate social responsibility and competitiveness
Abstract:
Cílem této práce je analýza zapojení konkrétní společnosti v praktikách společenské odpovědnosti. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vysvětlení společenské odpovědnosti podniku, její historii, aktivity související se společenskou odpovědností a způsoby zapojení společností do společenské odpovědnosti. Nedílnou součástí práce je komunikace o společenské odpovědnosti a také pojednání o výhodách …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyze a particular company’s involvement in corporate social responsibility practices. The theoretical part of this diploma thesis is focused on an explanation of corporate social responsibility, its historical backgrounds, activities belonging to corporate social responsibility, and ways how companies can engage in social responsibility. An integral part of this thesis …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/uztrc/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Společensky odpovědné aktivity firem směrem k zaměstnancům
Kateřina Trsková -
Společensky odpovědné aktivity směrem k zaměstnancům - případová studie
Alexandra Aseeva -
Společensky odpovědné aktivity podniků a jejich vnímání generací X a Y
Iveta Hánělová -
CSR aktivity spoločnosti Makro Cash & Carry ČR
Patrik Repoň -
CSR aktivity a spolupráce se školami společnosti Siemens, s.r.o.
Barbora Sejáková -
Pohled spotřebitelů na aktivity firem v oblasti CSR
Jennifer Břečková -
Případová studie společensky odpovědné firmy
Klára John -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová