Mnemotechnische Hilfsmittel im Unterricht der deutschen Sprache an der Mittelschule – Kateřina SOJKOVÁ
Kateřina SOJKOVÁ
Master's thesis
Mnemotechnische Hilfsmittel im Unterricht der deutschen Sprache an der Mittelschule
Mnemonics in German Language Classes at Secondary Schools
Abstract:
This thesis deals with mnemonics and with effectiveness of its usage in German language lessons at high schools. This work is based on the idea that the mnemonics is not sufficiently used in lessons and that teachers are not knowledgeable in this problematic. The main purpose of using mnemonic devices in language lessons is to overcome the constantly repeating learning problems. This thesis may help …viacAbstract:
Tato práce se zabývá mnemotechnikou a efektivitou jejího využití v hodinách německého jazyka. Tato práce vznikla na základě domněky, že mnemotechnika není v hodinách cizích jazyků dostatečně využívána, ačkoli její použití při učení přináší lepší učební úspěchy. Hlavním úkolem mnemotechniky je pomoc při překonávání stále se opakujících učebních problémů (např. s různými jevy německé gramatiky). Tato …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Václav Salcman
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOJKOVÁ, Kateřina. Mnemotechnische Hilfsmittel im Unterricht der deutschen Sprache an der Mittelschule. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / AJ-NJ
Práce na příbuzné téma
-
Netradiční formy výuky zeměpisu v Bakově nad Jizerou a okolí
Jakub Oplt -
Netradiční formy výuky atletických disciplín na základní škole
Tomáš DANĚK -
Netradiční formy výuky matematiky
Petra VITÁSKOVÁ -
Specializovaná sociální síť Primát jako forma podpory e-learningu
Eva Šebestíková -
Specifické poruchy učení a jejich náprava pomocí muzikoterapeutických metod a technik
Jarmila KRŮTOVÁ -
Vliv a role smartphonu na vzdělávání současnosti a budoucnosti – virtuální realita ve vzdělávání
Zdeněk Foral -
Nemecký jazyk ako predpoklad uplatnenia sa na českom trhu práce
Kristína Kubrická -
Vyučovací styl učitele versus učební styl učení žáka
Luboš BOČEK