Návrh marketingové komunikace podnikatelského inkubátoru – Alžběta Majíčková
Alžběta Majíčková
Bachelor's thesis
Návrh marketingové komunikace podnikatelského inkubátoru
Proposal of Marketing Communication for Business Incubator
Anotácia:
Práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové komunikace pro společnost Podnikatelský inkubátor Kunovice – Panský dvůr s. r. o. Po prostudování této práce by nejen společnost, pro kterou je návrh vyhotoven, ale i potencionální čtenář, měli být schopni chápat, jak se postupovalo k vyhotovení návrhu marketingové komunikace.Teoretická část pojednává o marketingové komunikaci na firemním trhu, která udává …viacAbstract:
Work deals with the creation of marketing communications for company Podnikatelský inkubátor Kunovice – Panský dvůr s. r. o. By the end of this work would not only company for which the proposal is drafted, but the potential reader should be able to understand how the design progressed to produce marketing communications.The theoretical part deals with marketing communications to corporate market …viacKeywords
Zlínský kraj Kunovice strategie rozvoje regionu podpora podnikání podnikatelský inkubátor marketingová komunikace propagace marketingový výzkum nástroje marketingové komunikace Zlín region the strategy of regional development promoting entrepreneurship business incubators marketing communications advertising marketing research marketing communication tools
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/81011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Petr Baránek
- Oponent: Roman Kozel
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Regional Development Policies of Commonwealth Countries in Africa
George Amponsah Bedjour -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova