Využití zjednodušené četby při výuce angličtiny na nižší úrovni pokročilosti – Kateřina Čapková
Kateřina Čapková
Bachelor's thesis
Využití zjednodušené četby při výuce angličtiny na nižší úrovni pokročilosti
Using Graded Readers in English Language Teaching at Lower Levels
Abstract:
Abstrakt Cílem této práce je ověřit užitečnost extenzivní četby ve výuce angličtiny. Literatura je zdrojem bohatého jazyka a s její četbou je žádoucí začít v jazykové výuce co možná nejdříve. K tomu pro nižší úrovně pokročilosti poslouží zjednodušená beletristická četba, která je hlavním tématem této bakalářské práce. Pro demonstraci možného přístupu k využití zjednodušeného literárního díla v hodinách …moreAbstract:
Abstract The aim of this thesis is to verify the benefits of extensive reading in English language teaching. Literature is a source of varied language and it is necessary to start with reading as soon as possible. Suitable materials for such a type of activity can be found in simplified non-fiction literature, which is the main topic of this bachelor thesis. To demonstrate a possible approach to using …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 9. 2011
Identifier:
http://is.akcentcollege.cz/th/4319/ac_b/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 9. 2011
- Supervisor: PaedDr. Dana Hánková, Dip.RSA
- Reader: PhDr. Romana Milerová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKCENT CollegeAKCENT College
Bachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / English as a Foreign Language
Theses on a related topic
-
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Využití vzdělávacího softwaru ve výuce žáků s obtížemi ve čtení
Pavlína Haščynová -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Extenzivní čtení ve výuce angličtiny na úrovni B1 s využitím románu Ch. Brontëové Jane Eyre
Kristýna Dvořáková -
Didaktické hry ve výuce elementárního čtení a psaní
Eva Procházková -
Využití aktivizačních metod ve výuce čtení a psaní
Nikola Novotná -
Využití literárního textu ve výuce ruského jazyka
Markéta Korbelová