A study of customer loyalty of supermarkets in Hanoi – Thanh Binh Vu, BSc
Thanh Binh Vu, BSc
Diplomová práce
A study of customer loyalty of supermarkets in Hanoi
STUDIE LOAJALITY ZÁKAZNÍKŮ SUPERMARKETŮ V HANOJI
Anotace:
Tento výzkum zkoumá věrnost, tedy loajalitu zákazníků, hlavní téma v podnikání po celá desetiletí, v případové studii supermarketů v Hanoji. Cílem tohoto výzkumu je přezkoumat hlavní faktory loajality zákazníků (tj. hodnotový marketing, kvalitu služeb a spokojenost zákazníků), jakož i vztahy mezi těmito faktory a loajalitou zákazníků prostřednictvím empirického pozorování. Na základě zjištění je určen …víceAbstract:
This research investigates customer loyalty, a major topic in business for decades, in the case study of supermarkets in Hanoi. The objectives of this research are to examine the main factors of customer loyalty (namely customer perceived value, service quality, and customer satisfaction) as well as the relationships between these factors and customer loyalty through the empirical observation. Based …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Tomáš Hokr -
Spokojenost a loajalita zákazníků ve vybraném subjektu
Zuzana ZAPLETALÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
8. 4. 2015