A study of customer loyalty of supermarkets in Hanoi – Thanh Binh Vu, BSc
Thanh Binh Vu, BSc
Master's thesis
A study of customer loyalty of supermarkets in Hanoi
STUDIE LOAJALITY ZÁKAZNÍKŮ SUPERMARKETŮ V HANOJI
Abstract:
Tento výzkum zkoumá věrnost, tedy loajalitu zákazníků, hlavní téma v podnikání po celá desetiletí, v případové studii supermarketů v Hanoji. Cílem tohoto výzkumu je přezkoumat hlavní faktory loajality zákazníků (tj. hodnotový marketing, kvalitu služeb a spokojenost zákazníků), jakož i vztahy mezi těmito faktory a loajalitou zákazníků prostřednictvím empirického pozorování. Na základě zjištění je určen …moreAbstract:
This research investigates customer loyalty, a major topic in business for decades, in the case study of supermarkets in Hanoi. The objectives of this research are to examine the main factors of customer loyalty (namely customer perceived value, service quality, and customer satisfaction) as well as the relationships between these factors and customer loyalty through the empirical observation. Based …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VU, Thanh Binh. \textit{A study of customer loyalty of supermarkets in Hanoi}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/6cxr5b/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Tomáš Hokr -
Spokojenost a loajalita zákazníků ve vybraném subjektu
Zuzana ZAPLETALÍKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Mach, J.
8/4/2015