Bc. Matej Blažo

Bachelor's thesis

Marketingový plán

Marketing plan
Anotácia:
Predmetom tejto bakalárskej práce je zostavenie marketingového plánu pre konkrétny obchod patriaci maloobchodnému predajcovi potravín. Práca je rozdelená na dve hlavné časti - literárna rešerš a praktická časť. Zatiaľ čo v prvej časti je prebraná relevantná literatúra spojená s marketingovým plánovaním, v praktickej časti sú získané poznatky aplikované na vybraný subjekt. PEST analýza, LRFMP model …viac
Abstract:
The purpose of this thesis is to develop a marketing plan for a store operated by a larger grocery retailer. The bachelor thesis is divided into two major parts – a literature review and a practical part. The former explores relevant literature on marketing planning, while the latter applies the insights gained to the chosen subject. PEST analysis, LRFMP model, and SWOT analysis are the main marketing …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedúci: doc. Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
  • Oponent: Ph.D. Prateek Kalia

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta