Bc. Matej Blažo
Bachelor's thesis
Marketingový plán
Marketing plan
Anotácia:
Predmetom tejto bakalárskej práce je zostavenie marketingového plánu pre konkrétny obchod patriaci maloobchodnému predajcovi potravín. Práca je rozdelená na dve hlavné časti - literárna rešerš a praktická časť. Zatiaľ čo v prvej časti je prebraná relevantná literatúra spojená s marketingovým plánovaním, v praktickej časti sú získané poznatky aplikované na vybraný subjekt. PEST analýza, LRFMP model …viacAbstract:
The purpose of this thesis is to develop a marketing plan for a store operated by a larger grocery retailer. The bachelor thesis is divided into two major parts – a literature review and a practical part. The former explores relevant literature on marketing planning, while the latter applies the insights gained to the chosen subject. PEST analysis, LRFMP model, and SWOT analysis are the main marketing …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vflz2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedúci: doc. Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Prateek Kalia
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing a marketingová stratégia strednej školy
Andrea Andrejčáková -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Strategický marketing ako významný faktor úspešnosti podniku
Iveta Morihlatková -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band
Andrej Mičaň -
Analýza využiteľnosti Microsoft Dynamics 365 platformy pre B2B marketing a reporting
Radoslav Sabadoš -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová