Návrh event marketingové strategie Vysoké školy NEWTON, a.s. – Bc. Miriam Habibi
Bc. Miriam Habibi
Master's thesis
Návrh event marketingové strategie Vysoké školy NEWTON, a.s.
Proposal of event marketing strategy for NEWTON University
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem event marketingové strategie Vysoké školy NEWTON na následující akademický rok 2023/2024. Práce je rozdělena do tří částí, a to teoretické, analytické a návrhové části práce. Teoretická část práce popisuje integrovanou marketingovou komunikaci včetně jejích nástrojů. Dále definuje klíčové pojmy související s event marketingem a managementem a rozebírá jednotlivé kroky …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the proposal of an event marketing strategy for NEWTON University for the upcoming academic year 2023/2024. The thesis is divided into three parts: theoretical, analytical, and proposal sections. The theoretical part describes integrated marketing communication, including its tools. It also defines key concepts related to event marketing and management and discusses the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Reader: Ivan Šimek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček