Návrh event marketingové strategie Vysoké školy NEWTON, a.s. – Bc. Miriam Habibi
Bc. Miriam Habibi
Diplomová práce
Návrh event marketingové strategie Vysoké školy NEWTON, a.s.
Proposal of event marketing strategy for NEWTON University
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem event marketingové strategie Vysoké školy NEWTON na následující akademický rok 2023/2024. Práce je rozdělena do tří částí, a to teoretické, analytické a návrhové části práce. Teoretická část práce popisuje integrovanou marketingovou komunikaci včetně jejích nástrojů. Dále definuje klíčové pojmy související s event marketingem a managementem a rozebírá jednotlivé kroky …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the proposal of an event marketing strategy for NEWTON University for the upcoming academic year 2023/2024. The thesis is divided into three parts: theoretical, analytical, and proposal sections. The theoretical part describes integrated marketing communication, including its tools. It also defines key concepts related to event marketing and management and discusses the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Ivan Šimek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček