Dagmar Alexandra Bernardová

Bachelor's thesis

Využití PR jako základu marketingové komunikace

Use as the basis of PR for marketing communications
Abstract:
BERNARDOVÁ, Dagmar Alexandra. PR jako základ marketingové komunikace. Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová. Praha: 2013 CELKOVÝ POČET STRAN 64 Teoretická část se zabývá především vývojem marketingu, jeho historií a osobnostmi, které ovlivnily jeho důležitost až do dnešní doby. Věnuje se také marketingovému mixu a složkám, ze kterých se skládá. Dále rozebírá pojem public relations, jeho důležitost …more
Abstract:
The theoretical part of my bachelor's thesis focuses on the evolution of marketing, its history and people who have influenced it giving it the indisputable importance it has in the modern world. In addition, this thesis discusses the marketing mix and its core components. The term Public Relations is elaborated on with the focus on its impact on the market, its means of communication, and PR agencies …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Eva Klánová
  • Reader: Ing. Jan Mastný

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze