Využití PR jako základu marketingové komunikace – Dagmar Alexandra Bernardová
Dagmar Alexandra Bernardová
Bachelor's thesis
Využití PR jako základu marketingové komunikace
Use as the basis of PR for marketing communications
Abstract:
BERNARDOVÁ, Dagmar Alexandra. PR jako základ marketingové komunikace. Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová. Praha: 2013 CELKOVÝ POČET STRAN 64 Teoretická část se zabývá především vývojem marketingu, jeho historií a osobnostmi, které ovlivnily jeho důležitost až do dnešní doby. Věnuje se také marketingovému mixu a složkám, ze kterých se skládá. Dále rozebírá pojem public relations, jeho důležitost …moreAbstract:
The theoretical part of my bachelor's thesis focuses on the evolution of marketing, its history and people who have influenced it giving it the indisputable importance it has in the modern world. In addition, this thesis discusses the marketing mix and its core components. The term Public Relations is elaborated on with the focus on its impact on the market, its means of communication, and PR agencies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/10980/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Eva Klánová
- Reader: Ing. Jan Mastný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Theses on a related topic
-
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková