Strategický marketingový plán pro uvedení mobilních protipovodňových zábran na český trh – Bc. Martin Procházka
Bc. Martin Procházka
Master's thesis
Strategický marketingový plán pro uvedení mobilních protipovodňových zábran na český trh
Strategic marketing plan for launching mobile flood barriers on the Czech market
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou strategii pro společnost Innovative Global Products Europe. Hlavním cílem práce je navrhnout strategický postup pro zavedení nové protipovodňové mobilní zábrany na český trh. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část vymezuje základní poznatky z marketingu, strategického marketingu a situační analýzy. Teoretická …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on the marketing strategy for the company Innovative Global Products Europe. The main goal of this thesis is to propose a strategic procedure for the introduction of a new mobile flood barrier on the Czech market. The work is divided into two parts, the theoretical part, and the practical part. The theoretical part defines the basic knowledge of marketing, strategic marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROCHÁZKA, Martin. \textit{Strategický marketingový plán pro uvedení mobilních protipovodňových zábran na český trh}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/6djknz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Technological Impact on Marketing Management
Ayub Mohammed -
Marketing Management and Marketing Planning in SME
Olga Kurchitskaya -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko
Názov
Vložil
Vložené
Práva