Marketing na sociálních sítích – Veronika Šlechtová
Veronika Šlechtová
Bakalářská práce
Marketing na sociálních sítích
Marketing on Social Networks
Anotace:
Bakalářská práce „Marketing na sociálních sítích“ se zabývá využitím sociálních sítí ve společnosti Megapixel s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí: části teoretické a části praktické. V teoretické části jsou uvedeny základní informace o marketingu a charakteristika jednotlivých sociálních sítí a jejich využití. Dále je provedena kompilace teoretických údajů z odborné literatury. Z teoretické části …víceAbstract:
The purpose of the bachelor thesis “Marketing on social networks” is to show the use of social networks in company called Megapixel s. r. o. The thesis is divided into two content sections. The first part is devoted to theoretical and general information about marketing and social networks – their origin, development, and current form. The second part is the practical part which illustrates the information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Hřebejková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua
Název
Vložil
Vloženo
Práva