Scaffolding strategies in CLIL history lessons: A Case Study – Mgr. Eva Šolcová
Mgr. Eva Šolcová
Diplomová práce
Scaffolding strategies in CLIL history lessons: A Case Study
Scaffolding strategies in CLIL history lessons: A Case Study
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza implementace podpůrných strategií ve výuce dějepisu s použitím metody CLIL. V teoretické části jsou vymezeny ústřední principy CLIL a je představena skupina podpůrných strategií, která napomáhá studentům v učení. V práci je rovněž analyzován vzájemný vztah CLIL a dějepisu. Empirická část je založena na případové studii aplikace CLIL v hodinách dějepisu …víceAbstract:
The main aim of the Thesis is to provide an analysis of the implementation of scaffolding strategies in CLIL history classes. The Theoretical part defines the core principles of CLIL and introduces scaffolding strategies as a group of supporting strategies that make learning possible. The thesis also analyses the interconnection of CLIL and history. The Empirical part is based on a case study of the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oaakr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
- Vedoucí: Mgr. Jana Zerzová, M.A.
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská -
Didaktické využití filmu "The Shawshank Redemption" ve výuce anglického jazyka:Výuka jazyka současně se zpřístupněním odlišné kultury
Naděžda Vacatová -
Přínosy užívání mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka
Martina CHVÁLOVÁ