Žaneta MALÉNKOVÁ
Bachelor's thesis
Charitativní a sociální reklama
Charitable and social advertising
Abstract:
Bakalářská práce nastiňuje problematiku charitativní a sociální reklamy. Představuje neziskový sektor a neziskové organizace jako aktéry tvorby sociálních a charitativních kampaní. Zabývá se v první řadě etickou stránkou těchto kampaní, kde se zaměřuje na diskutovanou oprávněnost používání emocí a osvětluje prvky neetického jednání. Dále rozebírá regulační procesy, které se uplatňují u reklam v ČR …moreAbstract:
The Bachelor thesis outlines charitable and social advertising issue. It represents non-profit sector and organizations as social and charitable production participants. It deals with the ethical point of view of these campaigns and it focuses on debatable rights to use emotions. It explains elements of unethical behaviour. It also covers regulation processes that are applied in Czech commercials. …moreKeywords
Neziskový sektor historie neziskové organizace členění neziskových organizací etika reklamy neetické jednání státní regulace reklamy etická samoregulace eticky sporné kampaně reklama se sociálním přesahem sociální reklama charitativní reklama sociální marketing společenská odpovědnost firem osobnosti soutěže.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2009
Accessible from:: 31. 3. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2009
- Supervisor: Dr. Vladimír Šiler
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MALÉNKOVÁ, Žaneta. Charitativní a sociální reklama. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Humanities / Management for the Public Sector
Theses on a related topic
-
Mzdy jako náklad v neziskové organizaci
Lucie Garba -
Management fundraisingu v neziskové organizaci
Lucie Řepová -
Adaptační proces ve vybrané organizaci
Andrea Sládečková -
Fundrising a jeho využití v neziskové organizaci Iskérka o.p.s.
Adéla REKOVÁ -
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin