Analýza současného stavu využití prvků CRM ve společnosti HOPA CZ, s.r.o. a návrhy jejího zlepšení – Bc. Šárka SMOLÍKOVÁ
Bc. Šárka SMOLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza současného stavu využití prvků CRM ve společnosti HOPA CZ, s.r.o. a návrhy jejího zlepšení
Current state analysis of utilization of the CRM elements in HOPA CZ, Ltd. and suggestions to its improvement.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve společnosti HOPA CZ, s.r.o. Cílem bakalářské práce je na základě posouzení současného stavu navrhnout vhodné stra-tegie pro zlepšení vztahů se zákazníky. Navržené strategie přispějí k rozšíření spolupráce, zlepšení komunikace a vztahů se stávajícími zákazníky, což povede k upevnění pozice na trhu. V teoretické části se zaměřuji na definici pojmu …víceAbstract:
Bachelor{\crq}s work is engaged in Customer Relationship Management in HOPA CZ Ltd. The aim of the project is to propose suitable strategies for improvement of customers{\crq} relations on basis of evaluation of the current state. Designed strategies will contribute to enlargement of cooperation, improvement of communication and relations with existing customers that will lead to strengthening of market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor:
9634
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMOLÍKOVÁ, Šárka. \textit{Analýza současného stavu využití prvků CRM ve společnosti HOPA CZ, s.r.o. a návrhy jejího zlepšení}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/6eaekp/.
Jak správně citovat práci
SMOLÍKOVÁ, Šárka. Analýza současného stavu využití prvků CRM ve společnosti HOPA CZ, s.r.o. a návrhy jejího zlepšení. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 05. 2018
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane