Bc. Šárka SMOLÍKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza současného stavu využití prvků CRM ve společnosti HOPA CZ, s.r.o. a návrhy jejího zlepšení

Current state analysis of utilization of the CRM elements in HOPA CZ, Ltd. and suggestions to its improvement.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve společnosti HOPA CZ, s.r.o. Cílem bakalářské práce je na základě posouzení současného stavu navrhnout vhodné stra-tegie pro zlepšení vztahů se zákazníky. Navržené strategie přispějí k rozšíření spolupráce, zlepšení komunikace a vztahů se stávajícími zákazníky, což povede k upevnění pozice na trhu. V teoretické části se zaměřuji na definici pojmu …více
Abstract:
Bachelor{\crq}s work is engaged in Customer Relationship Management in HOPA CZ Ltd. The aim of the project is to propose suitable strategies for improvement of customers{\crq} relations on basis of evaluation of the current state. Designed strategies will contribute to enlargement of cooperation, improvement of communication and relations with existing customers that will lead to strengthening of market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor: 9634

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SMOLÍKOVÁ, Šárka. Analýza současného stavu využití prvků CRM ve společnosti HOPA CZ, s.r.o. a návrhy jejího zlepšení. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 05. 2018

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.