David Šipka
Bakalářská práce
Marketing v obchodním centru
Marketing in the Shopping Centre
Anotace:
Tato bakalářská práce je rozdělena na část praktickou a část teoretickou. V teoretické části je popsána oblast marketingu a podrobněji jsou popsány nástroje, které jsou využívány v marketingovém řízení. Mezi tyto nástroje patří: marketingový mix, komunikační mix a jeho součást - online marketing. Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat komunikační mix obchodního centra Olomouc CITY. Prvním …víceAbstract:
This bachelor's thesis is divided into practical and theoretical part. The theoretical part describes the marketing and the instruments in more detail that are used in marketing management. These instruments include: marketing mix, communications mix and its component - online marketing. The main purpose of this thesis is to analyse the communication mix of shopping center Olomouc CITY. The first sub …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šipka, David. Marketing v obchodním centru. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva