Návrh marketingové komunikační strategie pro Mezinárodní filmový festival CINEMA MUNDI – Bc. Monika Futáková
Bc. Monika Futáková
Master's thesis
Návrh marketingové komunikační strategie pro Mezinárodní filmový festival CINEMA MUNDI
Design of Marketing Communications Strategy of The International Film Festival CINEMA MUNDI
Abstract:
Diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikační kampaně eventu (Mezinárodního filmového festivalu CINEMA MUNDI) a návrhem změn v jeho stávajících marketingových komunikačních aktivitách. Výstupem je podrobně zpracovaná marketingová komunikační strategie, která slouží k naplnění komunikačních cílů akce. Kampaň eventu a event samotný je pak v závěru uchopen jako akce, která může sloužit …moreAbstract:
In this diploma thesis we are designing marketing communication campaign of the event (International Film Festival CINEMA MUNDI) and we are proposing changes to the existing marketing communication activities. The output is a detailed elaboration of the marketing communication strategy that serves to achieve communication objectives of the action. Communication campaign of event and the event itself …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nb3s4/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FUTÁKOVÁ, Monika. \textit{Návrh marketingové komunikační strategie pro Mezinárodní filmový festival CINEMA MUNDI}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/6etenk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák