Analýza vplyvu zeleného marketingu na správanie spotrebiteľov v reťazci rýchleho občerstvenia – Patrícia Hudecová
Patrícia Hudecová
Bachelor's thesis
Analýza vplyvu zeleného marketingu na správanie spotrebiteľov v reťazci rýchleho občerstvenia
Analysis of Green Marketing Impact on Consumer Behavior in the Fastfood Chain
Anotácia:
Témou bakalárskej práce je vplyv zeleného marketingu na správanie spotrebiteľa v McDonalds. Cieľom práce bolo zistiť, ako spotrebitelia vnímajú ekologickú stránku spoločnosti a do akej miery ich vie ovplyvniť zelený marketing. V teoretickej časti sú charakterizované základné pojmy a spoločnosť McDonalds. Ďalšia časť je praktická, ktorá sa zameriava na analýzu dotazníka a vyhodnotenie zadaných hypotéz …viacAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the influence of green marketing on consumer behavior at McDonalds. The aim of the work was to find out how consumers perceive the ecological side of society and to what extent green marketing can influence them. The theoretical part characterizes the basic terms and the company McDonalds. The next part is practical which focuses on the analysis of the questionnaire …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/147048
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
- Vedúci: Lenka Švajdová
- Oponent: Šárka Janků
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUDECOVÁ, Patrícia. \textit{Analýza vplyvu zeleného marketingu na správanie spotrebiteľov v reťazci rýchleho občerstvenia}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/6fb85h/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
Martin Vozník -
Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike
Soňa Balážová -
Spotrebiteľské správanie na trhu s alternatívnou medicínou
Michaela Ďanovská -
Vplyv adolescentov na spotrebiteľské správanie rodiny
Katarína Kočišová -
Vývoj Influencer marketingu a jeho vplyv na spotrebiteľské chovanie
Alexander Adam -
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
Nina Wagner