Bc. Lenka Kučerová

Diplomová práce

Marketingové aktivity společnosti MO BALA s.r.o. včetně metrik efektivnosti

Marketing activities of company MO BALA, s.r.o. including efficiency metric
Anotace:
Tématem diplomové práce „Marketingové aktivity společnosti MO BALA s.r.o. včetně metrik efektivnosti“ je vyhodnocení účinnosti každoročně se opakujících nosných marketingových akcí, např. promoční akce, soutěže pro maloobchodníky i koncové zákazníky, kontraktační dny apod. Z uvedených akcí se nejvíce osvědčuje Interní soutěž, jelikož zvyšuje obraty u jednotlivých dodavatelů a díky tomu i zisk společnosti …více
Abstract:
The theme of my thesis “Marketing activities of company MO BALA ltd. including the effectiveness metrics“ is evaluating the effectiveness annually recurring supporting marketing events, such as promotion, competition for retailers and end customers etc. For these events is the most certified internal competition, because it increases the turnover of suppliers and the profit BALA Ltd. I recommend changes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní