Marketingové aktivity společnosti MO BALA s.r.o. včetně metrik efektivnosti – Bc. Lenka Kučerová
Bc. Lenka Kučerová
Diplomová práce
Marketingové aktivity společnosti MO BALA s.r.o. včetně metrik efektivnosti
Marketing activities of company MO BALA, s.r.o. including efficiency metric
Anotace:
Tématem diplomové práce „Marketingové aktivity společnosti MO BALA s.r.o. včetně metrik efektivnosti“ je vyhodnocení účinnosti každoročně se opakujících nosných marketingových akcí, např. promoční akce, soutěže pro maloobchodníky i koncové zákazníky, kontraktační dny apod. Z uvedených akcí se nejvíce osvědčuje Interní soutěž, jelikož zvyšuje obraty u jednotlivých dodavatelů a díky tomu i zisk společnosti …víceAbstract:
The theme of my thesis “Marketing activities of company MO BALA ltd. including the effectiveness metrics“ is evaluating the effectiveness annually recurring supporting marketing events, such as promotion, competition for retailers and end customers etc. For these events is the most certified internal competition, because it increases the turnover of suppliers and the profit BALA Ltd. I recommend changes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aah7g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec