Vnímání online marketingu - studie napříč generacemi – Ing. Alexandra Ramirez Martinez
Ing. Alexandra Ramirez Martinez
Master's thesis
Vnímání online marketingu - studie napříč generacemi
Perception of Online Marketing - Cross Generation Study
Anotácia:
Účelem diplomové práce je analýza rozdílů a celkového vnímání online reklam napříč generací Y a Z. V souvislosti se studiemi zabývajícími se vnímáním online reklam, výzvami kterým marketéři i uživatelé internetu čelí a charakteristikou generace Y a Z, jsou identifikovány hypotézy, které jsou následně v empirické části výzkumu ověřovány. Na základě výsledků výzkumu jsou formulována doporučení, kterými …viacAbstract:
The thesis aims to analyze the differences and overall perception of online advertisements across generations Y and Z. In relation to studies dealing with the perception of online advertising, the challenges that marketers and internet users face, and the characteristics of generations Y and Z, hypotheses are verified in the empirical part of the research. Based on the research results, recommendations …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a61vo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Prateek Kalia
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y
Kateřina Pěničková -
Vnímání reklamy na Instagramu z pohledu uživatele
Lukáš Lepič -
Vnímání a vliv reklamy na poslechovost podcastů
Adéla Schmidlová -
Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu
Lucie Komínková -
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Kristýna Matoušková -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Darya Sarycheva -
Negativní dopady reklamy
Dominika Martinovská -
Multismyslové vnímání jako faktor zapamatování reklamy
Melisa Krkušić