Bc. Kateryna Melnyk

Bachelor's thesis

Event a jeho využití v integrované marketingové komunikaci

The Event and its Using for Integrated Marketing Communication
Abstract:
Abstrakt Tato práce řeší problematiku využití event marketingu a eventů pro propagaci produktového portfolia obchodu s luxusní a kvalitní čokoládou, a to v rámci integrovaného marketingového komunikačního mixu. Jejími teoretickými východisky jsou koncepty marketingového a komunikačního mixu, protože ty jsou pak i vlastním komunikačním zadáním eventových projektů, při čemž zde přinášíme i analýzu jejich …more
Abstract:
Abstract This bachelor thesis addresses the issue of the use of event marketing and events for the promotion of product portfolio of a shop with luxury and high-quality chocolate within context of the marketing communication mix. Its theoretical bases are the concepts of marketing and communications mix, because they are its own communication settings of the events projects, whereby we also present …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní