Event a jeho využití v integrované marketingové komunikaci – Bc. Kateryna Melnyk
Bc. Kateryna Melnyk
Bakalářská práce
Event a jeho využití v integrované marketingové komunikaci
The Event and its Using for Integrated Marketing Communication
Anotace:
Abstrakt Tato práce řeší problematiku využití event marketingu a eventů pro propagaci produktového portfolia obchodu s luxusní a kvalitní čokoládou, a to v rámci integrovaného marketingového komunikačního mixu. Jejími teoretickými východisky jsou koncepty marketingového a komunikačního mixu, protože ty jsou pak i vlastním komunikačním zadáním eventových projektů, při čemž zde přinášíme i analýzu jejich …víceAbstract:
Abstract This bachelor thesis addresses the issue of the use of event marketing and events for the promotion of product portfolio of a shop with luxury and high-quality chocolate within context of the marketing communication mix. Its theoretical bases are the concepts of marketing and communications mix, because they are its own communication settings of the events projects, whereby we also present …víceKlíčová slova
Klíčová slova Komunikační Mix Nástroje Marketingové Komunikace Event Marketing Event Mix Nástrojů Marketingové Komunikace Reklama Direct Marketing Osobní Prodej PR Podpora Prodeje Integrovaná Marketingová Komunikace. Keywords Communication Mix Marketing Communication Tools Marketing Communications Mix Advertising Personal Selling Sales Promotion Integrated Marketing Communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ueyqe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček