Event a jeho využití v integrované marketingové komunikaci – Bc. Kateryna Melnyk
Bc. Kateryna Melnyk
Bachelor's thesis
Event a jeho využití v integrované marketingové komunikaci
The Event and its Using for Integrated Marketing Communication
Abstract:
Abstrakt Tato práce řeší problematiku využití event marketingu a eventů pro propagaci produktového portfolia obchodu s luxusní a kvalitní čokoládou, a to v rámci integrovaného marketingového komunikačního mixu. Jejími teoretickými východisky jsou koncepty marketingového a komunikačního mixu, protože ty jsou pak i vlastním komunikačním zadáním eventových projektů, při čemž zde přinášíme i analýzu jejich …moreAbstract:
Abstract This bachelor thesis addresses the issue of the use of event marketing and events for the promotion of product portfolio of a shop with luxury and high-quality chocolate within context of the marketing communication mix. Its theoretical bases are the concepts of marketing and communications mix, because they are its own communication settings of the events projects, whereby we also present …moreKeywords
Klíčová slova Komunikační Mix Nástroje Marketingové Komunikace Event Marketing Event Mix Nástrojů Marketingové Komunikace Reklama Direct Marketing Osobní Prodej PR Podpora Prodeje Integrovaná Marketingová Komunikace. Keywords Communication Mix Marketing Communication Tools Marketing Communications Mix Advertising Personal Selling Sales Promotion Integrated Marketing Communication.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ueyqe/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček