Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu: GS CONDRO FORTE – Jana Frýdlová
Jana Frýdlová
Master's thesis
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu: GS CONDRO FORTE
Marketing Communication in Pharmaceutical Industry: GS CONDRO FORTE
Abstract:
Cílem diplomové práce je v teoretické části představit atributy marketingové komunikace, jako části marketingového mixu a to zejména pak ve vztahu ke specifické oblasti farmaceutického průmyslu. Praktická část je zaměřena na marketingovou komunikaci farmaceutického výrobku směrem ke konečnému spotřebiteli. Pro tento cíl jsem si vybrala farmaceutickou společnost Green -- Swan Pharmaceuticals ČR, a. …moreAbstract:
The aim of this thesis is to present the theoretical attributes of marketing communications, as part of the marketing mix and in particular in relation to specific areas of the pharmaceutical industry. The practical part is focused on pharmaceutical product marketing communication towards the ultimate consumer. For this goal I chose Green pharmaceutical company - Swan Pharmaceuticals CR, as a nutritional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30831
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2012
- Supervisor: Ondřej Lešetický
- Reader: Miroslav Jankůj
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30831
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Motivation in organizational change in pharmaceutical industry
YING ZHOU