Bc. Adéla Štorková

Diplomová práce

Marketingová komunikace Národního divadla Brno s diváky

Marketing Communication of the National Theatre Brno With the Audience
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou problematikou kultury a to především divadla. Teoretická část se věnuje základům a teoretickým poznatkům marketingu divadelní oblasti, kultury a divadelního marketingového mixu. Teoretická část diplomové práce dále vymezuje pojmy, které souvisí s tvorbou image divadla. V praktické části jsou uvedeny základní charakteristiky Národního divadla Brno. Cílem práce …více
Abstract:
This diploma thesis deals with marketing issues of culture, especially theater. The theoretical part deals with the basics and theoretical knowledge of theatrical marketing, culture and theatrical marketing mix. The theoretical part of the thesis further defines the concepts related to the creation of the image of the theater. The practical part presents the basic characteristics of the National Theater …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Štorková, Adéla. Marketingová komunikace Národního divadla Brno s diváky. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe