Zuzana CHALUPOVÁ

Master's thesis

Lexikální protředky v jazyce reklamy

Lexical means of the advertisements language
Anotácia:
Práce popisuje lexikální stránku tištěných reklamních textů a televizní reklamy na základě funkčních stylů a na základě os spisovnost ? nespisovnost a hovorovost ? neutrálnost ? knižnost. Zabývá se útvary národního jazyka, vrstvami slov podle slohových a časových příznaků, slovním významem, slovotvorbou, vztahy slov ve slovní zásobě, frazeologií a dalšími. Pozornost je věnována i širším souvislostem …viac
Abstract:
This thesis describes the lexical aspect of printed advertising leaflets and television advertisments on the basis of the functional styles and also on the basis of the lines formality ? informality and colloquiality ? neutrality ? literariness. It deals with the units of the national language, the overlays of words according to its stylistic and temporal marks, the word meaning, the word-formation …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2012
Zverejniť od: 6. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 5. 2012
  • Vedúci: Doc. PhDr. Diana Svobodová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHALUPOVÁ, Zuzana. Lexikální protředky v jazyce reklamy. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

University of Ostrava

Pedagogical Faculty

Master programme / odbor:
Teaching for Lower Secondary Schools / český jazyk - výtvarná výchova (negarantovaný rozvrh), Professional Training in Education, Teaching for Lower Secondary Schools - Art Education