Karel Koliš
Doctoral thesis
Využití zákaznických znalostí v podnikání
Customer knowledge in the business
Abstract:
Disertační práce se zabývá tématem zákaznických znalostí a vztahů firem se zákazníky. V teoretické části jsou rozebrány základní oblasti související s tématem práce: znalostní management, řízení vztahů se zákazníky a řízení zákaznických znalostí. Dále práce obsahuje rozbor teoretických a empirických studií na téma zákaznických znalostí. Ve výzkumné části je představen výzkum v českých malých a středních …moreAbstract:
The dissertation thesis covers the topic of customer knowledge and relationships between companies and customers. In the theoretical part, the basis concerning related topics (knowledge management, customer relationship management, customer knowledge management) is defined. In the following part theoretical and empirical studies are analysed. In the research part the research of Czech small and medium …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 2. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73504
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2018
- Supervisor: Ludmila Mládková
- Reader: Miroslav Karlíček, Jaroslava Kubátová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73504
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane