Karel Koliš

Doctoral thesis

Využití zákaznických znalostí v podnikání

Customer knowledge in the business
Abstract:
Disertační práce se zabývá tématem zákaznických znalostí a vztahů firem se zákazníky. V teoretické části jsou rozebrány základní oblasti související s tématem práce: znalostní management, řízení vztahů se zákazníky a řízení zákaznických znalostí. Dále práce obsahuje rozbor teoretických a empirických studií na téma zákaznických znalostí. Ve výzkumné části je představen výzkum v českých malých a středních …more
Abstract:
The dissertation thesis covers the topic of customer knowledge and relationships between companies and customers. In the theoretical part, the basis concerning related topics (knowledge management, customer relationship management, customer knowledge management) is defined. In the following part theoretical and empirical studies are analysed. In the research part the research of Czech small and medium …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 2. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2018
  • Supervisor: Ludmila Mládková
  • Reader: Miroslav Karlíček, Jaroslava Kubátová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73504