Elena Gorbatykh

Bakalářská práce

Analýza online komunikace a propagace firem

The Analysis of Online Communication and Promotion of Companies
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována online komunikaci a propagaci firem. Hlavním cílem je vytvořit model efektivní strategie internetového marketingu, který je prezentován formou seznamu doporučení. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá běžným a internetovým marketingem. Zvláštní pozornost je věnována kontextové a grafické reklamě a využití sociálních sítí pro marketingové …více
Abstract:
This bachelor thesis is devoted to online communication and promotion of companies. The main goal is to create a model of effective internet marketing strategy, which is presented as a list of recommendations. The thesis contains theoretical and practical part. The theoretical part deals with common and internet marketing. Special attention is paid to contextual and graphic advertising and the use …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
  • Vedoucí: Markéta Kubálková
  • Oponent: Tomáš Kubálek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76044

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma

Všechny práce