Elena Gorbatykh
Bachelor's thesis
Analýza online komunikace a propagace firem
The Analysis of Online Communication and Promotion of Companies
Abstract:
Tato bakalářská práce je věnována online komunikaci a propagaci firem. Hlavním cílem je vytvořit model efektivní strategie internetového marketingu, který je prezentován formou seznamu doporučení. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá běžným a internetovým marketingem. Zvláštní pozornost je věnována kontextové a grafické reklamě a využití sociálních sítí pro marketingové …moreAbstract:
This bachelor thesis is devoted to online communication and promotion of companies. The main goal is to create a model of effective internet marketing strategy, which is presented as a list of recommendations. The thesis contains theoretical and practical part. The theoretical part deals with common and internet marketing. Special attention is paid to contextual and graphic advertising and the use …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 7. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76044
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2019
- Supervisor: Markéta Kubálková
- Reader: Tomáš Kubálek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76044
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internet Marketing
Martina Polková -
Internet Marketing
Mayra Fuentes -
Internet Marketing
Kamil Koštiál -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Jose Alberto Ramirez Neri