Elena Gorbatykh

Bachelor's thesis

Analýza online komunikace a propagace firem

The Analysis of Online Communication and Promotion of Companies
Abstract:
Tato bakalářská práce je věnována online komunikaci a propagaci firem. Hlavním cílem je vytvořit model efektivní strategie internetového marketingu, který je prezentován formou seznamu doporučení. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá běžným a internetovým marketingem. Zvláštní pozornost je věnována kontextové a grafické reklamě a využití sociálních sítí pro marketingové …more
Abstract:
This bachelor thesis is devoted to online communication and promotion of companies. The main goal is to create a model of effective internet marketing strategy, which is presented as a list of recommendations. The thesis contains theoretical and practical part. The theoretical part deals with common and internet marketing. Special attention is paid to contextual and graphic advertising and the use …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 7. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2019
  • Supervisor: Markéta Kubálková
  • Reader: Tomáš Kubálek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76044

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Theses on a related topic

All theses