Analýza online komunikace a propagace firem – Elena Gorbatykh
Elena Gorbatykh
Bakalářská práce
Analýza online komunikace a propagace firem
The Analysis of Online Communication and Promotion of Companies
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována online komunikaci a propagaci firem. Hlavním cílem je vytvořit model efektivní strategie internetového marketingu, který je prezentován formou seznamu doporučení. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá běžným a internetovým marketingem. Zvláštní pozornost je věnována kontextové a grafické reklamě a využití sociálních sítí pro marketingové …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted to online communication and promotion of companies. The main goal is to create a model of effective internet marketing strategy, which is presented as a list of recommendations. The thesis contains theoretical and practical part. The theoretical part deals with common and internet marketing. Special attention is paid to contextual and graphic advertising and the use …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76044
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: Tomáš Kubálek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76044
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internet Marketing
Martina Polková -
Internet Marketing
Mayra Fuentes -
Internet Marketing
Kamil Koštiál -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Jose Alberto Ramirez Neri